یک بازی استراتژی است که توسط Stardock Entertainment ساخته و در سال 2016 منتشر شد. این بازی شما را به آینده می‌برد و یک نبرد فضایی در میدان جنگی پر از رنگ‌های متنوع و زیبا را به شما ارائه می‌دهد.

با پیشرفت بالای تکنولوژی، انسان‌ها شروع به پیشروی در فضا کردند و جستجوی خود را در کهکشان، به بالاترین حد ممکن رساندند. بالا رفتن قدرت زیاد بشریت، به آنها اجازه می‌دهد تا ارتش‌های وسیعی را بر روی سیاره‌های مختلف بفرستند اما حالا یک دشمن جدید به مبارزه با انسان‌ها آمده است که خود را Substrate می‌نامند. این موجودات قصد دارند تا انسان‌ها را به طور کلی نابود کنند و مانع پیشرفت و توسعه‌ی آنها در کهکشان شوند. شما باید علاوه بر عقب راندن و ضربه زدن به این موجودات، به دنبال سیاره‌های بیشتری برای تصرف توسط انسان‌ها بگردید. جنگ بزرگی بین بشریت و Substrate برای کنترل کهکشان رخ می‌دهد و شما باید نقش بزرگی را برای پیروزی انسان‌ها در این جنگ، ایفا کنید. Ashes of the Singularity در یک استراتژی Real-time، جنگ‌های وسیعی را به تصویر می‌کشد. مهم‌ترین ویژگی و تفاوت بازی نسبت به اکثر بازی‌های استراتژی دیگر آن است که شما می‌توانید به طور همزمان، هزاران هزار نیرو را در میدان جنگ کنترل کنید. بزرگ بودن مقیاس مبارزات و تنوع نیروها و نوع صدمه‌رسانی آنها، یک میدان نبرد پر جزئیات را به شما ارائه می‌دهد. سازندگان برای انجام این کار، از انجین Nitrous استفاده کرده‌اند که از CPU شما نهایت استفاده را می‌برد و در نتیجه، سیستم بالاتری برای تجربه‌ی این بازی نیاز است. کنترل ارتشی چند هزار نفری، صد در صد کار مشکلی است و برای همین سازندگان سیستمی در بازی پیاده کرده‌اند که می‌توانید تعداد خاصی از نیروها را در یک گروه بگنجانید و یک meta-unit بسازید. با این کار، می‌توانید به اعضای هر meta-unit دستور خاصی بدهید تا تمام اعضای آن گروه، به انجام آن دستور بپردازند. با استفاده از این سیستم شما می‌توانید استراتژی‌های فوق‌العاده پیچیده پیاده‌سازی کنید و ضربه‌ی شدیدی را به دشمنان خود وارد کنید.

اگر از طرفداران بازی‌های استراتژی Real-time هستید، Ashes of the Singularity یک مبارزه در مقیاس چندهزار نفری را به شما ارائه می‌دهد که شما قادر به کنترل تک تک سربازان این ارتش چند هزار نفری هستید.


گیم پلید بازی ,می‌دهد ,انسان‌ها ,می‌توانید ,استراتژی ,کنترل ,ارائه می‌دهد ,meta unit ,استراتژی real ,بازی‌های استراتژی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

امید كرگان اموزش در رابطه با طراحی بنر ساعت مچی لمسی فانتزی کاسیو بچه گانه کودکانه نوجوان دخترانه پسرانه 2021 uyruyruy kingsofpersia Nahadab عربی